onsdag 31. desember 2014

Godt nyttår


Jeg ønsker dere alle et riktig godt nyttår!

6 kommentarer:

  1. Tusen takk Kristin. Deg og dine et god nyttår. Ha en riktig god feire i kveld og natt. Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Min favorittkake:))
    Godt nytt år til deg og dine!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei hei, og godt nytt år til deg!
    Alltid koselig å ta en titt inn til deg! Da er jula og det meste av nyttårshøytiden over, og vi går et nytt og blankt år i møte.
    De fleste gleder seg nok til å komme igang igjen, med det vante. Noen har kommet så langt at de har "kastet ut" jula, mens andre .... slike som meg, venter litt med det.

    Jeg vil ønske deg og dine et fredfylt og godt år, og takke for kommentarene hos meg!
    Veldig koselig!

    Nyttårsklem Inger G.
    (nyloggen.blogspot.no)

    SvarSlett
  4. Takk, og det samme til deg! Fin kake. Her har mannen bursdag på onsdag, så det blir kake hos oss også!

    SvarSlett
  5. God jul og godt nyttår, mamma!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!