torsdag 31. mars 2016

Tilbake til hverdagen

Da var vi tilbake til hverdagen etter fine påskedager på fjellet, ved hytta og i fjæra
Været har vært upåklagelig og vi har kosa oss i sola med ulike påskeaktiviteter
 
 
 






Og endelig ble skjørtet mitt ferdig:)
Jeg har ikke prøvd det ennå, men satser på at det passer og at det blir brukt

 
Nytt prosjekt er på pinnene, denne gangen i en lysere farge.
Erfarte at det er ikke så lurt å strikke rett/vrangstrikk på kvelden i dunkel belysning.
Måtte nok ta opp noen omganger på skjørtet når det lysnet av dag:)

5 kommentarer:

  1. Skjørtet såg lekkert ut. Ja, vi fikk noen fine dager innimellom her i i Vesterålen også i påsken. Nå er jeg i vårmodus og har kjøpt inn blomsterfrø som skal såes i krukker og kar.
    ønsker deg en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige påskebilder fra vakre nord Norge. Som jeg savner det. Har strikka det skjørtet jeg også, det blei da ferdig etter hvert, men det var drøyt ;o)
    Ha en strålandes dag videre.

    SvarSlett
  3. Så kjekt å se! Dere har fortsatt mye snø ser jeg, og i påsken skal det jo være snø....
    Lekkert skjørt!

    Inger G.

    SvarSlett
  4. Super påske det var. Takk for veldig vakre bilder... så deilig med snø og ski.
    Vi tar påske en tur med sykkel, men i morges vi fikk snø, alt hvit utenfør... også påskeegg på busk.
    Ønsker deg riktig god april. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  5. Vel overstått påske, det høres ut som om du har hatt fine dager! Fine bilder.
    Skjørtet ditt ble kjempeflott!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!