mandag 28. desember 2015

En ny Marius

Jeg har strikket en Mariusgenser til "farmor sin store" i julegave
Nå som gaven er overlevert og pakket opp kan den vises fram:)


Gutten er 9 år, lang og slank og genseren er strikket i str. 8 år, for av erfaring synes jeg denne modellen er veldig vid, men lengden er etter str. 12 år
 
 
Og den passet helt perfekt og han har litt å vokse i også;)
Jeg synes fargekombinasjonen grått, hvitt og blåturkis ble flott


Så var jula nesten over og vi kan snart forberede nyttårsfeiringa
GODT NYTTÅR til alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Flott genser i skikkelige gutte-farger! Synes isatte ermer passer så godt til gutter.

    Fortsatt god romjul! Her blir det nok inne-sysler i dag. 18 minus i skrivende stund.

    Fortsatt god romjul!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin genser! Den kommer nok til å varme godt, tenker jeg!
    Vil ønske deg og dine en fortsatt god jul, og et godt nytt år!

    Juleklem fra meg!
    Inger G.

    SvarSlett
  3. Likte veldig godt fargekombinasjonen! Kjempefin marius :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!