søndag 2. september 2012

Sommer i september


Bedre seint enn aldri
Etter en begredelig sommer avsluttet vi august og startet september med noen flotte sommerdager:)



Sommerblomstene står fortsatt i full blomst
Både stemor og lobelia ser ut til å ha tålt den våte sommeren godt
Blåbæra kom seint, men godt, og nå må man bare plukke før det er for seint

Fargene i skogen vidtner om at høsten er i anmarsj,
men vakkert er det


Et nytt prosjekt er på gang
Et lappeteppe i mønster fra Garnstudio 
Jeg bruker Drops Alpaca, et tynnere og mye lettere garn enn Karisma som er foreslått i mønsteret
Som dere ser, fargene er nøye valgt ut for å matche sofaen i stua
Jeg for min del utsetter høsten enda et par uker
-Østlandet, Roma og Liguriakysten kaller :))

5 kommentarer:

  1. Herlig å få slik forlengelse av sommeren spesielt når den har vært våt tidligere. Teppet blir helt nydelig og luksuriøst. Ønsker deg en flott uke. Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Heldige du som fortsatt har fine blomster! Her er det meste halvdødt og trist ...
    Høstfloksen er vel den eneste som ser noenlunde ut...
    Nydelige høstfarger og nydelige farger på lappene!

    God tur til sør! Det blir nok hærlig!

    Klem Inger G.

    SvarSlett
  3. Bedre sent enn aldri må man vel kunne si om sommeren i år:)
    Gleder meg til å se teppet når du er ferdig med det.

    SvarSlett
  4. så vakre bilder - fikk lyst til skogstur. Her er fargan også begynt å rødme og gulne .... men jeg liger det også. Herlig med sesong skift

    SvarSlett
  5. Åh så vakre bilder! På alskens fine blomster og bär!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!