torsdag 29. desember 2011

Tova sitteunderlag

Om ikke så mye, så har det da blitt litt strikking i disse travle førjulstider


Jeg overtok noe halvferdig arbeid fra dattera mi, dvs. hun hadde strikket det ene sitteunderlaget ferdig, de andre to har jeg strikket.

Så måtte jeg jo brodere navn på slik at de fikk litt personlig preg over seg:)


Det var da noen merkelige farger det ble på disse bildene;
Dette er grønt, omtrent som på bildet, men med lilla skrift!


Dette er knallblått med samme lilla skrift som over!!!


Dette er mosegrønt, ikke sennepsgult!!!??


Nåja, ikke så nøye. Fargemessig tar de seg bedre ut i vikeligheten enn på bildene, og det er jo det viktigste!

Ønsker dere ei fortsatt fin romjul og en strålende nyttårsaften!

6 kommentarer:

  1. ;-))) Kjenner den følelsen der når en trur at bildene blei riktig så fine og så er fargene helt på jordet! Jeg sliter med lilla og rosa... uansett ute, overskya, inne - kort sagt! Hadetsåbraså!

    SvarSlett
  2. Har opplevd det samme at fargen blir totalt forskjellig på bildet...rart. Flotte sitteunderlag, de kommer bestandig godt med.

    SvarSlett
  3. Tøffe,,,,en fin gaveide.
    God romjul videre til deg.
    Anne

    SvarSlett
  4. Herlige sitteunderlag! Titter innom med ønsker om en fin nyttårsfeiring og et fredfylt nytt år! Klem

    SvarSlett
  5. God idè med de sitteunderlag. Har sett mange slags, og denne var de utrolig enkel

    SvarSlett
  6. Disse er kjempedeilige :O)
    Fikk et slikt ifjor jul, og brukte det masser forrige vinter og vår!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!