tirsdag 7. juni 2011

Dette er en prøve...

Som jeg skrev i forrige innlegg så har jeg hatt store problemer med bloggen den siste måneden. Nå har jeg fått innstallert Mozilla Firefox nettleser og håper på bedre tider i bloggverdenen.

Måtte bare "kaste inn" noen bilder jeg hadde for hånden for å sjekke om alt fungerer som de skal.

Hjertestein


-enda en hjertestein
-og enda en...
Denne steinen henger over dodøra i "Gammelstua" vår
-ser ut som en mann som holder på å tisse seg ut:))
Ingen tvil om hva som skjuler seg bak den døra.


Det er utrolig hvor mye flott man kan finne i fjæra når man bare bruker øynene og henter fram fantasien.

-og best av alt -BLOGGEN FUNGERER SOM DEN SKAL IGJEN!!

Takk til Tromsøjente med bloggen Gleder & Alvor som tipset meg om å bytte nettleser og takk til min kjære som installerte den for meg:0)

Til slutt må jeg fortelle at mannen min og jeg var på kjempekoselig kaffebesøk hos Stubbetufsa søndag formiddag. Vi var på vei fra Alta til Tromsø og stoppet hos dem på Alteidet da vi kjørte forbi. Der fikk vi servert aldeles nydelig sjokoladekake og fikk omvisning både i fjøsen og i drivhuset. Ho har flust med planter og vi ble virkelig imponert over hvordan hun og mannen har utnyttet den gamle fjøsen til sine hobbyer. Både vi og mennene våre hadde masse å prate om, og det var så koselig å hilse på bloggvenner:)

8 kommentarer:

  1. Ja, man kan finne mangt og meget i fjæra, om man bare SER!
    Nå blir det godt vær til helga, så da kan det bli utfart igjen.
    Håper det er sommeren som kommer :)

    SvarSlett
  2. Så fint at det er flere ennmeg som er steingærne. Tissesteienen var jo helt unik. :)

    SvarSlett
  3. Nydelige steiner. Jeg fikk ikke kommentert igår, men logget meg inn med chrome idag og da virket det. Så kjekt at dere var innom stubbetufsa. :))

    SvarSlett
  4. Så fine hjertesteiner:) Hyggelig å besøke bloggvenner:) Tenk å ha et helt fjøs til hobbyene sine.........:D
    Vurderer å bytte nettleser jeg også:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Så fine steiner du har funnet:)

    SvarSlett
  6. Så mange flotte seiner du har. Tkk for fin komentar på bloggen min. Jeg har ikke sett noen andre som har strikket den samme vesten som jeg har strikket enda. Spennende og se den i flere farge variasjoner.

    SvarSlett
  7. Så bra at du fikk det til! Var skikkelig frustrerende å sitte å knote uansett hva man skulle. Jeg fikk rådet av Anne,, Handmade by... Godt man kan hjelpe hverandre.

    Så koselig at dere var på besøk hos bloggvenn med make. Gir mye glede og nye bekjentskaper å være her. Er så glad jeg startet opp å blogge, selv om det var litt skummelt :)

    Klem :)

    SvarSlett
  8. Så bra Kristin :O)
    Måtte også bytte nettleser, så nå har jeg tre ulike å sjonglere mellom - etter vær og vindforhold - som vi si her nord!
    Superfine steiner du har funnet (med auan)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!