tirsdag 22. mars 2011

Et "barneskirenn"

Stadig full vinter her nord og årets nest siste skirenn i Telenor Karusellen ble avviklet sist lørdag.
Forberedelse til start.

Ho Mira vil gjerne være med, men må nøye seg med å være tilskuer.

Klar, ferdig gå!

Godt å ha ho "lilletante" med på løpet:)

Til helga er det NM på ski her i Tromsø, håper værgudene står oss bi, for imorra er det meldt storm:)
Da kommer både han Nordthug, ho Marit, hele kvinnelandslaget
og mange andre.

-DETTE blir nok litt av et "barneskirenn".

8 kommentarer:

  1. Flott innsats! Det blir vel både barneskirenn og sirkus når Northug ankommer:-)
    Kos dokker!

    SvarSlett
  2. Fine bilder - og jeg tror ikke det spøker for skiføret på lange tider enda!
    Jeg for min del er ikke kommet i gang med isfisket enda, har vært så sørgelig opptatt i helgene. Håper jeg kan pakke sekken nå til helga...
    Ha en fin uke videre )

    SvarSlett
  3. Fine blder av barn på ski. Den røde mariusgenseren strikket jeg i lengde til 8 år. Jeg strikket den litt løsere og ble derfor litt videre enn jeg hadde tenkt. Ja nå går det fort unna med strikketøy. Er litt vel ivrig.. Må huske og hvile armene også. Men morro er det.

    SvarSlett
  4. Så kjekt at både liten og stor får nyte godt av friluftslivet og trene på en gøysig måte. Heia Heia! Her hos oss i vest er det skikkelig Bergensvær om dagene....fordelen er at snøen er borte og våren titter frem C",)
    Ha en strålende dag!
    Bente

    SvarSlett
  5. Så gøy for ungene med slike skirenn:)

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder fra skirenn. Stas for de små å få nr. på magen. Vi bruker å delta på påskeløp i Malangen, og jeg synes sannelig barna vokser litt når de står der med nummervest :).

    Håper også været blir bedre til helgen. Kjedelig viss arrangemanget får det været som herjer ute nå. Vi har tenkt oss dit på fredag for sprinten,, men må innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg hørte at Pettern faktisk skal på BARNESKIRENN den dagen...i Harstad :)). Mulig vi må ta turen begge dager bare for å se han på 5 mila :)

    SvarSlett
  7. artig med barneskirenn, selv om det er maaange år siden jeg overvar et sist:)
    Spennende med eliterenn også:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  8. Tjihi.. nå flirer jeg litt med meg selv.. Petter skal jo gå. Noen som har tullet med meg :))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!