tirsdag 21. september 2010

Snart ferdig..












Før den store oppussinga;
-vegg mellom stua og kjøkkenet
Ønsket mitt var mere benkeplass og ikke minst
mere LYS!














KAOS!
-vegger er revet, vinduer er flyttet
-og så kom alle skapene
Det var fullt både inne og ute:o(







Snart ferdig!
Det gjenstår litt listing
-og de RØDE flisene over benken kommer snart opp
(gubben synes nok det var vel dristig, men han er lett å overtale:))
-og til slutt skal det legges nytt tak i kjøkken, stue og hallen








Kjøkkenet er fra HTH, de har gitt oss en fantastisk service
-OG JEG ER
SÅ FORNØYD ATT:o)
Den gamle brødristeren som vi fikk i bryllupsgave for 31 år siden har fått plass på kjøkkenbenken. Den har stått i et skap i mange år og er plutselig blitt moderne igjen:)

7 kommentarer:

  1. Næ, så fint!
    Nå ble jeg litt misunnelig, gitt - skulle gjerne ha byttet ut 80-tallskjøkkenet mitt..
    Og brødristeren er helt i skuddet.
    Jeg var framom en gammel brødskjærer i skapet mitt her om dagen. Tror sannelig den også er rimelig retro, og sikkert 40 år gammel :)

    SvarSlett
  2. Jeg har revet ned veggen til kjøkkenet og har ikke angret et sekund. Fikk med en gang et mye mer åpent hus. :))

    SvarSlett
  3. Oj, så utrolig fint det blir, da! Nydelig kjøkken, og kjempekul brødrister. Er det ikke rart hvordan alle trender kommer tilbake alltid? Ha det fint på en onsdag. Klem til deg**

    SvarSlett
  4. Ååå, så fint kjøkken du har fått :o) Heldige deg!! Selv om jeg må være enig med gubben din i at røde fliser i kjøkkenet er vel dristig:) Superfin brødrister, hadde noe liknende i den tiden men kasta den selvfølgelig, tror den var oransje.Spent på de der flisene nu....
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Så flott kjøkken du har fått! Mitt er 30 år gammelt, men pussig nok er det kommet på moten igjen;)..men det er mørkbeiset eik, så ikke samme lyse.
    Det blir råtøft med røde fliser, gleder meg til å se, så jeg la meg som følger;)
    Kos deg mot helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. å så lekkert dette ble.. kan tenke meg du har fått godt med lys nå som vinduene er flyttet:))

    herlig den brødristeren!! de lager ikke fine ristere i dag.. synes de er kjedelige:))

    god helg til deg:)) klem

    SvarSlett
  7. Sååå koselig at du ville følge min blogg. Har selvsagt lagt meg som følger hos deg. Skal ta ein nærmere kikk seinere. Skal være med på haustmarked i morgen, og holder på og klargjøre alt som skal med.
    Det kjøkken prosjektet så spennende ut, og ser flott ut:)) Ha ei fin helg.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!