tirsdag 11. juni 2013

Nytt på kroken



 Etter å ha strikket ullgensere og ullbukser i sommervarmen har jeg nå kjøpt inn litt bomullsgarn i blå/turkisfarger

 
 Nå er verken blått eller turkis "min farge", men i sommervarmen her om dagen kjøpte jeg ei lys turkis sommerbukse som jeg trenger en sommertopp til
Så får vi se etter hvert hva, eller om det blir noe av dette fantasiprosjektet mitt

Forresten så har sommeren tatt seg en pause her Nord og vi er tilbake til normale junitemeparaturer, 8-10 grader, overskyet og nordavind
Og ikke nok med det, vår plan om ei sommerhelg i Paris ser ut til å henge i en tynn tråd, det er nemlig streik blant flygelederne i  Frankrike;(
I 3 døgn har de visst tenkt å holde på
Vi kan bare krysse fingrene og håpe det beste

11 kommentarer:

  1. Ser ut til å bli nydelig denne toppen her. Håper virkelig dere får helgen deres i Paris.;))

    SvarSlett
  2. Kjære Kristin jeg krysse fingrene til deg for reise din med helg i Paris. Paris er så deilig.
    Jeg håper virkelig det passer. Jeg er tilbake fra ferie. Vi var til Andalusia SPANIA... så fin.
    Din farger ser ut herlig - det blir en fin topp. Stor klem fra Viola.

    SvarSlett
  3. Å, den toppen tror jeg blir nydelig!
    Kos deg på ferie!

    SvarSlett
  4. Jeg krysser fingrene både for at dere kommer dere til Paris, og for at sommervarmen kommer tilbake till oss her nord :). Det er noen nydelige farger du har valgt på garnet ditt. Skal bli spennende å se når toppen blir ferdig. Så langt ser det nydelig ut. God tur til Paris! Her krysses alt som krysses kan!
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  5. Håper virkelig dere kommer dere til Paris.
    Da vi var på Kreta ble det selvfølgelig flygelederstreik akkurat den dagen vi skulle hjem,
    men der hadde de streik i kun 4 timer. Dette fordi de ikke ville ramme turismen som de er så avhengige av .....

    SvarSlett
  6. Den hekla toppen kommer til å bli kjempefin, nydelige farger! :-)
    Krysser fingre, tær, strikkepinner og heklekroker for at dere skal komme dere til Paris som planlagt!!! Lykke til!!!

    SvarSlett
  7. Nydelige farger du har valgt :) Toppen blir sikkert kjempe fin!
    Krysser fingrene for at dere får reist til Paris.Nydelig by :)
    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  8. Hjelper det at jeg også krysser alt? God tur! Denne turen kan dere ikke gå glipp av. Hekle videre i de nydelige blåfargene! Det blir kjempefint!

    Klem

    SvarSlett
  9. Til Paris må du bare.. Jeg har vært der to ganger i to helt forskjellige ærend. Første gang i desember 1994, andre gang på nyåret 2011. Julepyntet Paris er en stor opplevelse. Den toppen blir kjempefin og prikken over i'en til ei turkis bukse. "Været gjør så godt det kan", som Anne Nymo Trulsen synger. Vi hoppet jo over våren i år og gikk rett på sak... Ha en fin sommerdag..

    SvarSlett
  10. Til Paris må du bare.. Jeg har vært der to ganger i to helt forskjellige ærend. Første gang i desember 1994, andre gang på nyåret 2011. Julepyntet Paris er en stor opplevelse. Den toppen blir kjempefin og prikken over i'en til ei turkis bukse. "Været gjør så godt det kan", som Anne Nymo Trulsen synger. Vi hoppet jo over våren i år og gikk rett på sak... Ha en fin sommerdag..

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!