mandag 11. mars 2013

Nei nå må jeg jammen ta meg sammen!
Det tok virkelig sin tid å bli helt frisk igjen og jeg har knapt vært innom bloggen den siste måneden
Men litt strikking har det da blitt, så det er ikke helt håpløst her


Lillebror sin Mariusgenser er for lengst ferdig
Strikket i et deilig kløfritt garn fra Drops;
Baby Merino
Fargen, som jeg synes kommer godt fram på dette bildet etter mange fotoforsøk, er lys blålilla
Det samme garnet er allerde kjøpt inn til minstemann
-han må jo få en likedan som fetteren sin, men i en litt mørkere blåfarge


To par uglevotter er strikket i Mor Åse garn
Et artig og enkelt mønster å strikke

Fra Jorid med bloggen Muffins Verden  har jeg kjøpt mønster;
3 vottemønster og 1 luemønster i ett
Dette mønsteret heter "Brennende kjærlighet" 
og skal egentlig strikkes i rødt, orange og hvitt, men ønsket om votter til en grønn dunjakke gjorde at jeg valgte disse fargene
Fargene kan man jo variere i det uendelige:)


7 kommentarer:

  1. Du har fått strikket mye selv om influensaen har tatt deg. Det er så kjedelig når den tar slik tak. Her er det bedre med lysere dager nå.
    Mariusgenseren var fin til småen. Fine votter.
    Klem fra meg ;))

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake på blogg!
    Trasig å være syk. Men du har jo produsert mye likevel.
    Klem!

    SvarSlett
  3. Godt at formen er bra igjen! Så mye fint du har strikket!! Herlig bilde av ryggen til Lillebror, kan liksom se for meg det konsentrerte ansiktet hans der han sitter og leker med duplo! :-)

    SvarSlett
  4. Det er godt når forma kjem seg. Nydeleg Marius, og flott alt det andre du har strikka og :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin striket Kristin. Marius må. Min barnebarna har også. Jeg strikker med Drops Baby Merino lue nå. Herlig er mønsteret "Burning Love" - jeg vil se i blogg - jeg elsker mønster.
    Det er fint du er tilbake. Hjertelig hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  6. Så bra at du er på bedringens vei. Flotte votter og en skjønn Marius. Heldig er de som får dem.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!