torsdag 13. januar 2011

Juleblomst

Jeg måtte bare vise dere denne flotte asaleaen som jeg fikk til jul:)

Den er ennå like fin, det gjelder bare å "drukne" jordklumpen
i vann før den begynner å tørke ut.



Posted by Picasa
Det kom noe tekst med på collagen som ikke skulle være der -urgh!!

Ellers så kom jeg igang med et av mine nyttårsforsetter i går;
mindre mat og mere bevegelse.


Jeg begynte på zumba, kjempeartig og man får brukt hele kroppen!
Det er jo ikke så enkelt å følge med alle trinnene og armbevegelsene, det er mye som skal koordineres, -men det viktigste er jo å bevege seg, ikke sant?

Jeg så et leserinnlegg i avisa hvor det stod:
"Kan du smile, så kan du zumba"
-og zumbaen i går fikk virkelig lokket fram smilet hos meg:))

Nå ser jeg bare fram til neste time.

God helg til dere alle!

7 kommentarer:

  1. Har hørt det skal være kjempegøy ja! Du er heldig:) Asaleaen er nydelig.

    SvarSlett
  2. Nydelig blomster, ja. Artig når dem holder seg.
    Så artig at du er begynt på Zumba. Skjønner rundt om at det er veldig populært, og kjempegøy. Har også lyst å prøve meg på det, så vi får se utover hva det blir til :).
    Må du ha en fin torsdag. Snart helg igjen :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Sannelig har vi forsettene nå, men håper du trives med zumbaen, for mange skryter av den treningsformen....jeg får steppe meg videre:O)
    Ha enn fin ferd mot helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Så heldig du e som har tilbud om Zumba. Det har ikke vi. Høres veldig artig ut :) Flott asalea! Så flott den holder seg, syns den e vanskelig p få til. Ha en fin fredag i vinterkulden ;) Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig blomst :o)
    Hører det ja, at slik trening er gøy! Da går du vel sammen med Mayen, ho var også på zumba igår!
    Dere er dyktige, selv føler jeg meg temmelig lat for tiden - tar seg vel opp nærmere våren.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. God helg til deg, også - og tenk at blomstene er så fine enda, da - nydelig! Lykke til videre med Zumba, har hørt det er artig, ja. Klem fra meg**

    SvarSlett
  7. Heiia,takk for koselige kommentarer på bloggen min..Såå fin blomsten hold seg,men det var et godt råd,det med å drukne jordklumpen i vann før den tørker ut =)
    Det med zumba e såå arti,e kjøpte på nettet i fjor sommer og har prøvd meg frem selv for så å kurse andre,men har vært litt treg med det,selv om det er skikkelig skøyy =) lykke til videre med zumbaen og god helg til deg og dine =)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!