mandag 28. juni 2010

Måtte bare

Den gamle fotskammelen fikk seg en overhaling
i helga:





















Hjemmelaget av en sponplate, en bit skumgummi og noen avkappede bordbein i furu har den trofast tjent våre undersotter i mange år.

..og vips så god som ny med egghvite bein og brunt "skinn"trekk !

-så kan jeg kvile beina i mange år til mens jeg sitter der i godstolen med strikketøyet mitt:)





Jeg har gått lenge og sett på disse boksene på Åhlen`s





Jeg så dem liksom for meg, hvor godt de ville ta seg ut på den nye kjøkkenbenken min, ...hm... jeg får jo ikke nytt kjøkken før i september... men jeg MÅTTE BARE!

...de kunne jo bli utsolgt før den tid, og så var de jo så nyttige:

-en til brød, en til hjemmelagde knekkebrød og den siste som det står DISKMEDEL på tenkte jeg å snu med skriften inn mot veggen og ha ulike oljeflasker i, -lurt så blir det ikke søl på benken..:o))

2 kommentarer:

  1. det er viktig å ta det når man ser det. Boksene var lekre. :))

    SvarSlett
  2. Kjempefine bokser til diverse :o)
    Den skammelen har du i mange år til, kjekt med slike man kan skifte trekk på når det trengs. Jeg gjorde det samme med min (blogget den tidligere engang) Men jeg gikk fra "skinn" til stoff!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarer fra deg:)
-ris eller ros, alt er like velkomment!